Kun asiakas haluaa tutustua johonkin tuotteeseemme ja ostaa sen, hänellä on kaksi vaihtoehtoa: hän voi
mennä johonkin esittelytiloistamme tai vierailla
verkkosivustollamme.
Kumpi näistä kahdesta vaihtoehdosta on suositeltavin? Ne ovat kaksi vaihtoehtoa, jotka eivät itse asiassa sulje toisiaan pois, koska ne palvelevat eri hetkiä ja tarpeita ostoprosessissa: esittelytila tarjoaa mukaansatempaavan, koskettavan ja henkilökohtaisen
kokemuksen; sivusto on informatiivinen ja sisältää paljon valokuvia, jotka on myös suhteutettu asiayhteyteen, se on avoinna 24 tuntia vuorokaudessa, ja voit pyytää tarjousta mukavasti kotoa käsin.
Yrityksessämme kuluttaja voi joko tulla esittelytilaamme, jossa hän voi koskettaa
kaikkia tuotteita ja puhua suoraan alan asiantuntijoiden kanssa, tai käydä onetile.it-sivustolla, jossa on mahdollista lukea ja tulostaa kaikki laattojen ja parkettilattioiden tekniset ominaisuudet, katsoa valokuvia sekä tuotteista että niiden sisällyttämisestä eri yhteyksiin, tutustua lisämateriaaleihin ja -palveluihin (palvelut ja
tuotteet asennusta varten, henkilökohtaiset
toimitukset, takuut ja tarjoukset) ja pyytää suoria tietoja jollakin ehdotetuista menetelmistä
(puhelin, sähköposti tai WhatsApp).